[Refusé] Zref [hunt]

Archives des candidatures traitées.
Tydas

Re: Zref [hunt]

Message par Tydas » dim. 24 juin 2012 05:30

Image

Ptitcitron
Potos

Message par Ptitcitron » mer. 27 juin 2012 08:23

Hey bowbie :)
Spells that use this mechanic include: Ignite, Blackout Kick, Echo of Light, Devouring Plague, Touch of Karma, Hand of Gul’dan, Bloodbath, Temporal Shield, Piercing Shots, Explosive Shot, and several set bonuses.

One additional addendum on the Ignite things: Explosive Shot does not do this in your current build, but will in the next. The others should all work that way in your current build.
For example, suppose Blackout Kick does 20% additional damage as a DoT that ticks every 2 sec, for 4sec.

0sec: Blackout Kick lands for 100 damage. DoT applied, with 4sec remaining, doing 10 damage per tick.
2sec: Blackout Kick DoT ticks for 10 damage. 2sec remaining, still 10 damage per tick.
3sec: Another Blackout Kick lands, and this time it crits, for 200 damage. The DoT is refreshed and extended to 4sec past the next tick; 5sec remaining, or 3 ticks. It needs to do a total of 10 damage still from the previous DoT, and 40 more for this one, for a total of 50 damage over 3 ticks, so ticks for ~17 damage, 3 more times.
4sec: Blackout Kick DoT ticks for 17 damage. 4sec remaining, still 17 damage per tick.
6sec: Blackout Kick DoT ticks for 17 damage. 2sec remaining, still 17 damage per tick.
8sec: Blackout Kick DoT ticks for 17 damage, and expires.

bowbaq
Administrateur du site

Message par bowbaq » mer. 27 juin 2012 13:25

Blizzard a écrit :However, we got some code changes done in 5.0 that handles rolling periodics better.
Donc sur le live, au moment de la discussion, tout ce que j'ai dit était correct.
Doomy® a écrit :Non je pense pas que le boomkin est utile pour un hunt vu que le tir explosif est un degat de feu et non degat de magie

Ptitcitron
Potos

Message par Ptitcitron » mer. 27 juin 2012 13:32

bowbaq a écrit :
Blizzard a écrit :However, we got some code changes done in 5.0 that handles rolling periodics better.
Donc sur le live, au moment de la discussion, tout ce que j'ai dit était correct.
Et moi j'ai pas dit que de la merde, mais de l'anticipation ;)

bowbaq
Administrateur du site

Message par bowbaq » mer. 27 juin 2012 13:37

Avec un smiley obséquieux, je le prends mal c'est tout.!

Et c'est mon droit, c'est écrit dans l'Edit d'Olivier 1er de l'an deux mil et des brouettes.
Doomy® a écrit :Non je pense pas que le boomkin est utile pour un hunt vu que le tir explosif est un degat de feu et non degat de magie

Verrouillé